Ultieme klanttevredenheid online!

Tegenwoordig gebeuren veel aankopen online. Echter hoort bij een online winkel ook een online klantenservice. Net zoals je bij de Albert Heijn de informatie balie hebt, kan het fijn zijn om online ook iemand te bereiken op het moment dat je een vraag hebt. Veel websites hebben al een FAQ pagina maar toch vinden consumenten daar niet altijd een vraag. Veel consumenten kijken er niet eens naar. Het is voor de consument vaak makkelijker om direct een vraag te stellen. Hierdoor kunnen ze snel en makkelijk verder met de aankoop.

Verschillende soorten online klantenservice opties.

Standaard bedrijven hebben vaak een contactformulier, e-mail en telefoon mogelijkheden voor de consumenten om te helpen met vragen. Toch kan het makkelijk zijn om je online klantenservice uit te breiden. Hier zijn verschillende mogelijkheden in. Denk aan: Live chat, Flow- of Chatbot, Facebook, Instagram of WhatsApp Business. In de ene optie zoals bijvoorbeeld een live chat kost meer tijd en ben je langer mee bezig dan een Facebook pagina of chatbot. Het is dus ook maar net hoeveel mankracht en ruimte je hebt om uit te breiden. Toch zijn zelfs hierin mogelijkheden. Hier zal ik zo meteen meer over vertellen.

Je online klantenservice uit besteden aan Chatkracht voor ultieme klanttevredenheid.

Chatkracht is een bedrijf gespecialiseerd in online klantenservice en Chatkracht streeft ook naar ultieme klanttevredenheid. Dit doen ze door transparant, persoonlijk, betrokken en verantwoordelijk te zijn. Als bedrijf streven zij met plezier naar voortdurende verbetering. Chatkracht beschikt over getrainde specialisten die je kunnen helpen of ontzorgen binnen je eigen online klantenservice. Dit door bijvoorbeeld een flowbot te maken voor de website of de live chat te beantwoorden als deze binnen komt. Met de ruime openingstijden die ze aanbieden kunnen consumenten sneller hun vraag kwijt en zijn ze sneller geholpen. Dit leidt tot minder telefoontjes en e-mails maar ook meer sales.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *